Maarssense Hockeyvereniging

Materiaal


Materialen

De materiaalcommissie van MHV is verantwoordelijk voor:

De uitgifte en inname van het keepersmateriaal

De uitgifte en inname van het teammateriaal

Het verstrekken van lockers voor teams en keepers

Het in rekening brengen van kosten voor verloren materialen

Inkoop van keepers- en teammateriaal


Uitgifte en inname materialen

De materiaalcommissie organiseert voorafgaand aan het seizoen minstens één moment voor het verstrekken van lockers en uitgeven van materiaal voor keepers en teams. Aan het eind van het seizoen worden weer één avond georganiseerd voor het inleveren van materiaal. Deze momenten worden aan de teambegeleiders kenbaar gemaakt. Aan de start van het zaalseizoen wordt één uitgiftemoment georganiseerd voor de zaalmaterialen. Na het zaalseizoen wordt één innamemoment georganiseerd. Teambegeleiders en keepers worden dringend verzocht gebruik te maken van deze momenten. Eventuele communicatie met de materiaalcommissie loopt bij voorkeur per e-mail, zie onderaan de contactadressen.


Vervangen materiaal

Defecte, te kleine of versleten keepersmaterialen zijn het gehele seizoen om te ruilen na voorafgaand bericht aan de materiaalcommissie, waarna een afspraak wordt gemaakt om e.e.a. om te ruilen of te vervangen.


Verantwoordelijk voor het trainingsmateriaal

Het team is verantwoordelijk voor het:

Verzamelen van al het materiaal na de training of wedstrijd

Het onderhouden van het materiaal (bijvoorbeeld wassen natte hesjes)

Aanspreken van teamleden als het materiaal niet met respect wordt gebruikt


Zorgplicht

Materialen slijten door gebruik en er gaat ook wel eens iets verloren. De materiaalcommissie hanteert een afschrijving bij normaal gebruik. Als leden / teams materiaal kwijtraken of beschadigen door onzorgvuldig gebruik, worden deze kosten verhaald bij de teambegeleider. Wij gaan ervan uit dat de teams de zorgplicht voor het materiaal hebben en elkaar aanspreken als niet op de juiste manier met materiaal wordt omgegaan.


Teamuitrusting

Onder 7: 10 ballen

Onder 8: 10 ballen

Onder 9: 10 ballen en keepersuitrusting

Onder 10: 10 ballen en keepersuitrusting

Onder 11 t/m senioren: 100 ballen, 16 hesjes, 50 pionnen, 4 maskers, 2 tassen en een keepersuitrusting bij een wisselkeeper.

Zaalteams: 10 zaalballen


Keepersuitrusting

MHV werkt met een 5-tal typen standaarduitrusting voor keepers. Teams met een wisselkeeper hebben de uitrusting als team in beheer, bij teams met een vaste keeper, is de vaste keeper zelf verantwoordelijk voor het beheer van de uitrusting.


MINI-uitrusting

Bestemd voor Onder 9

Inhoud tas: helm, body, handschoenen, tock, legguards en kickers

OBO OGO, maat XXS


MIDI-uitrusting

Bestemd voor Onder 10

Inhoud tas: helm, body, handschoenen, tock, legguards en kickers

OBO OGO, maat XS


JUNIOR-uitrusting Regulier

Bestemd voor jeugdteams Onder 11 t/m Onder 18

Inhoud: helm, body, handschoenen, tock, legguards, kickers, broek en elleboogbeschermers

Onder 11, Onder 12 en Onder 14: OBO Yahoo, maat S of M

Onder 16 en Onder 18: OBO Cloud, maat M of L


SENIOR-uitrusting Regulier

Bestemd voor seniorenteams

Inhoud: helm, body, handschoenen, tock, legguards, kickers, broek en elleboogbeschermers

Senior OBO Cloud–uitrusting, maat L


TOP-uitrusting

Senior OBO Robo–uitrusting, voor H1, H2, H3, H30-1, JO18-1, D1, D2 en D30-1

Inhoud: helm, body, handschoenen, tock, legguards, kickers, broek en elleboogbeschermers


Lockers

Een locker wordt altijd ter beschikking gesteld voor één seizoen. De (grotere) keeperslockers worden, in verband met de beperkte capaciteit, alleen uitgegeven aan vaste junioren- en senioren keepers en aan junioren- en seniorenteams met een wisselkeeper.


Contact

Teammaterialen: [email protected]

Keepersuitrusting: [email protected]